dijous, 9 de febrer del 2017

Classifiquem els animals en funció del que mengen

Avui, en hora de Projecte, hem realitzat una activitat per grups on cada grup havia de debatre entre ells i arribar a un consens per decidir a quin grup ( carnívors, herbívors o omnívors) pertanyien els animals que els havíem repartit.

A més, després han sortit davant de la resta de companys per explicar-nos quins animals els havia tocat treballar i per quina raó havien decidit que pertanyien a un grup o a un altre.

La resta de companys hem estat molt atents per ajudar-los si s'equivocaven classificant algun dels animals.












8 comentaris:

  1. Els meus amics són els millors!❤️

    ResponElimina
  2. Hola albert com estas yo estoi bien andreea

    ResponElimina
  3. Hola, soc na Nerea, m'agradat molt aquet projecte d´animals. A jo m´han tocat els omnivors. Ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  4. Hola, soc na Nerea, m'agradat molt aquet projecte d´animals. A jo m´han tocat els omnivors. Ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  5. Hola Andreea i Nerea. M'agrada molt que el projecte dels animals us estiga agradant i que participeu en el blog amb els vostres comentaris. Que passeu molt bon cap de setmana.
    I estigau ben atentes perquè pròximament hi hauran més noticies.

    ResponElimina
  6. Hola Albert i companys de classe, a mi també m'ha agradat el projecte dels animals. El meu animal preferit es el dofi. Ona

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina