divendres, 19 de juny del 2020

DIAR D'UNA QUARANTENA 84 Divendres 19/6/2020

Divendres, 19 - Juny - 2020

Bon dia "florecillas del campo",
avui és un día MOLT especial.
rainbow heartsS'acaba el curs, no haurà més feinetes, ni tasques fins a setembre.
Enguany ha estat un curs diferent, estrany i ple d'emocions.
Heu treballat molt i m'heu fet sentir molt orgullosa de tots vosaltres.
Gaudiu de la familia, de les vacances, del sol...descanseu i molta sort!!!
Sempre estareu al meu cor. Vos estim!!!



ESPECIAL FINAL DE CURS:



*Escriviu al padlet de CATALÀ del bloc un missatge positiu desitjant un bon estiu als teus companys. No t'oblidis de ser molt original!

**Mira aquest vídeo, assaja'l i si t'atreveixes pots gravar-te fent-ho i compartir-ho amb tots. Era una proposta que tant na Eva com jo us volíem fer per a la festa de final de curs. 

                               "Era el NOSTRE BALL"...

Degut al Covid-19 ja sabeu que no hi haurà festa. Però ningú, ningú, ningú ens podrà fer que no ballem, riguem. 

                             What makes your beautiful

Bitmoji Image



Així que anima't!!!

***Espero que a partir de les 12:00h estiguin visibles les vostres notes al programa GESTIB. Els vostres pares hi tenen accés.




****I per acabar... tinc un regal per vosaltres i per les vostres families. Ho he fet amb tot l'afecte del món. Esper que vos agradi i (si sou ploraners com jo) per si de cas...agafeu mocadors...
Un beso ENORME!!!!







1 comentari: