Bon dia, "florecillas del bosque";
Comencem una segona setmana de quarantena...
Aquí teniu la feina d'avui.
MATEMÀTIQUES:
Còpia l'exercici 4 de la pàgina 57 (són problemes).
CATALÀ:
Mira la informació que surt al llibre de català a la pàgina 114 - 115. Tracta dels VERBS.
1. Llegeix bé la informació que apareix al llibre:
2. Seríes capaç de fer un petit LAPBOOK amb aquesta informació?
ANGLÈS:
Hello everyone! This week we are going to improve our Reading skills.
We are going to read "The Owl's song", you can read up to page10. Remember, there's a picture dictionary at the end of the book that can help you with the vocabulary. Enjoy your reading!
*Els que no vàreu venir el darrer divendres a escola, enviau-me un mail al meu correu mariadelmarguasch@ceipcanraspalls.com i us enviaré el llibre en pdf.
* Els que normalment rebeu suport a l'àrea d'anglès, en lloc de llegir el llibre "The Owl's song", podeu escoltar l'audiollibre "We are going on a bear hunt", que trobareu al YouTube.https://youtu.be/kL36gMrHJaI, i també la versió animada al següent enllanç; https://youtu.be/Waoa3iG3bZ4
AUDICIÓ:
Agrupacions vocals
* Coral infantil (veus blanques) Obra:Joc de fer la truita ( cànon) Compositor A. Miralpeix
* Veus femenines Obra: Java jive ( B. Oakland, M. Drake) Interprets: Stupendams ( set veus femenines)
* Veus masculines Obra: “When the saints go marching in” (popular nord-americana) Interprets: The Golden Gate Quartet (quatre veus d’home; dos tenors, un baríton i un baix).
LLENGUATGE MUSICAL E INTERPRETACIÓ
Practica amb la flauta “When the saints go marching in”
Analitza la partitura del cànon de “la truita”
DANSA
La raspa (dansa popular mexicana)
Ànim!!! Anem a donar-li fort a aquest virus!!!
QUEDA'T A CASA!!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada