dimecres, 18 de març del 2020

DIARI D'UNA QUARANTENA 3 dimecres 18 / 3 / 20

DIA 3:   DIMECRES 18 - MARÇ - 2020

Bon dia, "florecillas del bosque";    
Ja ha sortit el sol...Hora de fer una miqueta de feina.

Preparats??? 

Anem allà;




MATEMÀTIQUES:

Llegint la pàgina 72 del llibre (quadrat blau), heu de fer els següents problemes:

pàg. 72 exercici 3
pàg. 73 exercici 5




                                                EXTRA!!!
Cada un de vosaltres  m'ha de "reptar" a fer un problema; m'heu de donar les dades necessàries per a poder-ho resoldre. M'ho heu d'enviar, ben redactat, al meu correu i si ho puc resoldre perquè ho heu fet bé, vos contestaré al padlet amb el vostre nom i un ok (si no es penja la pàgina...😏)






PROJECTE:






ENGLISH:

Reinforcement unit 3 (page 9)
Extension unit 4 (page 28)






RELIGIÓ:

Treballam la Bíblia amb la web La Biblia para niños al següent enllaç:
 (Crec que l'enllaç no es pot obrir, em sap molt de greu perquè es el que em va posar en Carlos)


Ànim!!! Anem a donar-li fort a aquest virus!!! 


QUEDA'T A CASA!!!!!
                                              







1 comentari:

  1. Hola Maite me gusta mucho lo que pones siempre antes de los ejercicios lo de florecillas del bosque. 🌹❤😍 Martina

    ResponElimina